Піздєц. П'єса без антракту Дійові особи Смерть - стара пизда з косою Наполеон - скажений карлик Пікассо - митець з кривими руками Ніцше - злий антисеміт Лавкрафт - параноїк Нострадамусь - наркоман, вкурюючий гациногени Чикотіло - маньяк-убивця Дарвін - зоофіл На сцені стоять Ніцше і Лавкрафт. Вони обговорюют найважливіші світові питання - звідки взялися жиди, і хулі вони вийобуються. Ніцше: - Жиди, мій друже, це страшні люди. Вони ж не мають жодних цінностей, козли, та й годі. Лавкрафт: - Так, коллего, жиди - то страшна штука. Вони прибули з далекої Жидоандромеди. А їх тіла - то лише паршива пародія, на справжній вигляд. Це всі докажуть. На сцену заходить Пікассо з дуже самовдоволеним виглядом і шматком бумаги в руках Пікассо: - Я чув, тут про жидів говорять. Я вам ось що скажу - хуйньою ви займаєтесь. Ви б краще творили! От подивіться, що в мене вийшло. - показує папір Ніцше і Лавкрафт в один голос: - Це шо? Пікассо: - Взагалі-то я космічний корабель малював, але судорога руку взяла і хуйня якась вийшла. На жидів схоже, чи не так? - він зі сподіваннями дивиться на співбесідників. Ніцше: - Як на мене, то це Адам. - Чому Адам? - Тому шо мавпа. На сцену, почувши все це заходить Дарвін. Він явно знервований. - Мавпа кажете? Я вам, панове антисеміти, ось що скажу - Адам був першою людиною, так? - Так - Він був жидом, так? - Так - А за теорією еволюції за один етап розвитку до людини була мавпа. Розумієте, до чого я? - Та хуй його зна. Кажіть простіше - Ну ви якісь нерозумні. Вмикайте логіку, якщо перша людина - жид, а до нього була мавпа, то виходить, що мавпи найближчі родичі жидів. Доперли, старі бздуни? Ніцше і Лавкрафт задоволено посміхаються і записують цю логіку до нотатника. Пікассо образливо відвертається. Дарвін: - Хулі це з ним? Ніцше: - Та я єбу, мабуть ти зламав йому стереотип. Пікассо: - Громадяни філософи і долбойоби, запам'ятайте, якщо будете ображати мої картини, пизди отримаєте. Ми, митці, народ добрий, але коли пиздимо, то це піздєц. На сцену заходить Нострадамусь, він обдовбаний в пизду. Нострадамусь: - Шо зо піздьош? Я бачу ваше будущє! Дарвін - Та шось Пікассо образився. Нострадамусь замружує очі і зводить брові: - Та йому піздєц! Пікассо: - Хулі вони пиздять на мої картини?! Нострадамусь прикладає ще більше внутрішньої сили для спостерігання майбутнього: - Та їм піздєц! Пікассо зі сльозами на очах: - От подивись на мою картину, на що схоже? Нострадамус відкриває очі: - О! Та це ж піздєц! Ніцше: - Роз'ясніть будь-ласка детальніше, пане пророк Нострадамус: - Ну, колись на світі був Великий Піздєц, по вулицях літали вогняні повозки і усіляка поєбень. Так ось, потім був всесвітній потом і все це затопив. Так Піздєц залишив наш світ. Але у мене в печері я побачив відєніє, шо Піздєц повернеться знов і запанує хаос. Пікассо зхлипує і тікає геть. Заходить Наполеон. Він обурений цими розмовами, в той час, як світ все ще належить не йому. Наполєон - Шо розсілися тут, старі пердуни! На війну всі, на війну! Нострадамусь: - Війна - це шлях поганий. На його кінці.... Всі хором: - Піздєц! Нострадамусь задоволено киває головою. Ніцше: - До того ж, війна заради завоювання нищих рас має проводитись за помощю нищих рас. Вони повини воювати за нас і навіть замість нас. Справжні арійці повинні жити вічно, а жиди і негри - гинути у війнах! Дарвін: - Ото, як би так завжди всі думали, то людство і досі було б жидами. Наполеон: - Та не пиздіть вже! Всі на війну! Нострадамусь: - Востаннє прєдепрєждаю, це... Всі хором: - Піздєц! На сцену заходить Смерть вона чорна і зловісна, від неї тхне місячними і клімаксом одночасно. - Но шо, старі пердуни, допизділись? Нострадамусь: - Піздєц прийшов по нас! - падає Ніцше: - Це жиди підстроїли, кляті хитрожопі тварі. - Гордо залишається на місці, поки Смерть пиздить його іржавою і тупою косою. Дарвін: - Та я єбу. - перерізає собі горло зубом обізяни. Лавкрафт зовсім не дивується, бо впевнений, що це справжній вид жидів: - Я ж вам казав, вони не люди! Наполеон стає на стілець і каже Сметрі прямо в обличчя: - Вбий мене, як справжнього мущщіну, шоб я сопротівлявся! - дістає саблю. Він намагається наєбнути Смерть, але щось йому заважає. Раптом він відчуває якийсь таємничий зуд у сраці. Повертаючи голову назад, він здивовано дивиться, як здоровенний маньяк Чікотіли дрючить його в дупу. Смерть загадково посміхається і раптом пиздить Чікатіла косою по макітрі. Той падає, але в той самий момент Наполєон, вирвавшись зі здоровенних рук маньяка пиздить саблею Смерть у місце, де повиино бути серцею Смерть: - Ти вбив мене! Мені піздєц! - але не падає, бо не моє матеріального тіла і на неї не діє закон тяжіння. В же зведений судомами Чікатіло останнім штриком засовує Наполеону свій інструмент в сраку аж по самі гланди. Помираючи, не встигає висунути і кончає в момент остаточної помирання. Наполеону не було чим дишати, через те, що в його легенях і горлі торчав хуй, але він тримався до останнього моменту, коли кінча Чікотіла досягла гортані. Тоді Наполеон захлинувся. На сцену знов заходить Пікассо. Він вже не такий стурбований, і з усього його вигляду, стає ясно, що він зрозумів щось дуже важливе. Раптом він бачить повну кімнату трупів і мертву Смерть. Він тихенько матюкається: - От бля, ото ПІЗДЄЦ! Завіса.
|